Thursday, April 30, 2009

Zack Imran is back

Zack and Eza

Before he goes..

Im search the internet to find out about the series Ghost and was hoping about the character of Zack Imran to be back on scene.. Based on the newspaper. The director said that the character of Zack Imran will be added as the viewers love the character very well. Here is the synopsis of the Ghost season 2..

Musim kedua ini bermula dengan kehidupan seharian Eza selepas dua tahun kes pembunuhan rakannya, Zack Imran. Kerjaya Eza sebagai wartawan semakin berkembang dan dia juga bertunang dengan editornya, Fariz.

Eza kemudian terlibat dengan kes misteri kehilangan Alicia Soo, anak seorang peguam terkenal, Edmund Soo, apabila penculik itu sering menghantar gambar dan petunjuk kes itu kepadanya.
Seorang demi seorang mati dibunuh dan berpandukan petunjuk yang diperolehinya, Eza akhirnya bertemu dengan roh Harum yang sudah meninggal dunia dan hanya Eza dapat melihatnya.

Bersama-sama dengan Alam, yang mempunyai kuasa psikik, mereka menyiasat kes ini. Mereka mendapati semua gambar mangsa pembunuhan ini mempunyai satu persamaan iaitu mempunyai ukiran hati di pergelangan tangan masing-masing. Eza berusaha untuk menyelesaikan kes yang rumit ini dan mendapati semua kes itu berkait antara satu sama lain termasuklah Zack Imran.
Source: Utusan Malaysia

No comments:

Other

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...