Wednesday, February 3, 2010

Inspirasiku



Entah kenapa post kali ini ku tujukan buat seorang insan yang benar-benar menyentuh hati saya dan sahabat-sahabat yang lain...Seorang insan yang luar biasa..Setiap masa ketika membuat assignment, driving...saya mesti teringatkan dia...dan disaat itu saya akan berdoa untuknya..kenapa? Ianya kerana

Dia sumber inspirasi saya

Seminggu yang lalu saya agak down kerana proposal saya direject...bila direject..apalagi...rasa frust sangat...Sebabnya kena buat literature review balik dan start karang balik proposal...bukannya senang bila hanya diberi masa seminggu...tapi bila terbaca post dari one of his fren....saya terus melayari site dia...Dan disitulah saya belajar erti ketabahan...dari insan bernama Afzal..

No comments:

Other

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...